Wij hebben je hulp nodig

Help je mee?

Wij verzenden op dit moment in onze webshop gratis je bestelling naar een afhaalpunt of naar je thuis. Mooi toch?

Maar is gratis verzending eigenlijk wel gratis?

Voor jou als klant wel maar niet voor ons. Als wij je pakje verzenden moeten er altijd verzendkosten aan PostNL of DPD worden betaald. Hier merk jij niets van want wij betalen deze voor je aan de vervoerder als extra service. 

Retourkosten

Als je een pakket weigert of niet afhaalt zijn er ook weer verzendkosten aan verbonden want je pakje moet tenslotte terug naar ons. Ook hiervoor krijgen wij een rekening terwijl we de heenweg ook al voor je betaald hebben.

Je kunt ervoor kiezen om deze zelf te betalen door het pakket zelf retour te sturen. Maar je kunt er ook voor kiezen om je pakje niet af te halen of te weigeren aan de deur. Als je ervoor kiest om het pakket niet zelf retour te sturen door het niet af te halen bij een afhaalpunt of te weigeren aan de deur moeten hiervoor aan PostNL of DPD ook verzendkosten worden betaald. Ze doen dit namelijk niet gratis voor jou en ons. Daarom berekenen wij hiervoor 11 euro en brengen wij dit in mindering op het totaalbedrag wat wij terug betalen aan je. In drukke tijden zoals Black Friday, Sinterklaas, Kerst enz. komen er nog eens extra toeslagen bovenop. Daarom berekenen wij op deze speciale dagen 12 euro retourkosten.

Wist je dat?

  • Wist je dat de totale kosten voor niet afgehaalde zendingen rond de 25 euro liggen? Dit bedrag bestaat uit 2x verzendkosten, verpakkingsmaterialen, kosten van de verzenddoos, betaalkosten, benzinekosten om de pakjes op te halen bij PostNL en personeelskosten want we moeten iemand extra betalen om je retourpakket op te halen.
  • Wist je dat als jij je bestelling niet afhaalt dat wij dan ook niets verdienen maar alleen maar onkosten hebben doordat je een impuls aankoop hebt gedaan? Dat is natuurlijk jammer want iedereen wil natuurlijk zijn brood kunnen verdienen en onze webshop is ons brood.

Onze vraag aan jou

Haal je pakje af of denk vooraf na of hetgeen wat je besteld dat je dat ook daadwerkelijk wilt hebben. Onze producten vallen onder de categorie cosmetica en dit hoef je niet te passen om te kijken of je de juiste maat hebt of wat dan ook. Het enige wat je met onze producten kunt doen is naar het potje kijken hoe mooi hij er uit ziet. Openen, gebruiken het mag allemaal niet want dan nemen wij het niet meer retour in verband met de hygiëne. Immers niemand wil een geopend of gebruikt product ontvangen.

Het milieu

Wij doen er zoveel mogelijk aan om zo duurzaam mogelijk te zijn. We gebruiken bijv. korrels gemaakt uit mais die je zelfs kunt eten. We combineren orders om zo de verzendkosten te besparen enz. Help je ons mee om retouren terug te dringen? We zijn je hiervoor heel erg dankbaar!

Liefs,

Huidspecialiste en eigenaresse Marian